Vanliga frågor
Här kan du läsa om några av de frågor som våra kunder ofta har.
Är det nödvändigt att boka bord?
Det är inte nödvändigt att boka bord, men vi rekommenderar alltid att du bokar i förväg, för att inte missa något.
Hur bokar jag ett bord?
Du kan boka bord antingen via Dinnerbooking. Du hittar länken via vår hemsida eller på vår Facebooksida.
Hur avbokar jag ett bord?
Du kan avboka ditt bord via bokningslänken – under ‘avboka bord’. Här måste du använda ditt boknings-ID, som finns i din bokningsbekräftelse. Om du inte har ditt boknings-ID, vänligen kontakta restaurangen.
Hur beställer jag takeaway?
Du kan beställa via vår egen app, Mahalle (finns för både Android och Apple), eller via vår hemsida.
Dessutom kan du även beställa via Wolt och Just Eat som levererar maten hem till din dörr.
Dessutom kan du även beställa via Wolt och Just Eat som levererar maten hem till din dörr.
Hur beställer jag mat till ett större företag?
För en större matbeställning rekommenderar vi att du skriver till vår mail: info@mahalle.se, där de kan guida dig till en utsökt och passande meny.
Du kan även se de olika kuvertpriserna på vår hemsida under ämnet Catering.
Hur köper jag ett presentkort?
Du kan köpa våra presentkort i våra fysiska butiker och de kan användas på alla våra avdelningar.
Varför kan jag inte boka bord för ett stort företag?
Om du ska boka bord till ett större sällskap kan du antingen ringa till oss eller skicka mail: info@mahalle.se. Orsaken till att man inte själv kan boka det är av den anledning att man bara kan boka ett bord åt gången och därför inte sammansatta bord.